Rabu, Julai 07, 2010

jalan jalan di bukit buntang

bukit buntang. sebuah tempat yang sangat populer di kalangan pemuda pemudi hip. tempat ini penoh dengan butik butik dan mall mall yang selalu dikunjungi orang ramai tak kesah la same ade just nak cuci mate atau beli barang barangnye. kenape tibe tibe aku tules pasal bende ni?

sebab aku teringin memiliki sepasang jeans jename ZARa ataupon cK ataupon PaDINI ataupon laen laen jename yang populer. selalu nampak butik butik jename ni kat bukit buntang.

jeans yang paling mahal penah aku beli jename topmun je. harge mampu milik oleh kebanyakan pemuda pemudi. ini siriyes....( dengan nada yang dibuat ming ming dari kartun wonderpet ). aku ade jeans jename cK yang aku beli dekat bundle dan made in u.s.a. original ke tak, aku tak pasti. tapi kain memang lawa. beli dekat uptown dengan harge 50 rengget. sape nak beli? sila gunekan talian henfon anda. oke sori sebab berniage kat sini.

dan kebanyakan seluar seluar aku, aku beli dekat the stor, parkson dan bukannye butik butik terkenal. aku kenal topmun pon sebab saudara LUTHFI dan pasangan GAYnye AZZAM. satu bende yang ingin aku kongsi dengan korang, aku tak suke pakai jeans semenjak kecil lagi. namun sebab ingin nampak hip, aku pakai la.

jadi dengan itu, saudara LUTHFI, boleh tak anda belanje saye sepansang seluar jeans jename ZARa? berape la sangat. dengan kawan kawan sekali sekale ape salahnye kan?


seluar aku ade dalam intenet rupenye




p/s sedang kumpul duet.

6 ulasan:

  1. owh. aku punye brand PAKAIAN HARI2 ngan BIG10 je

    BalasPadam
  2. haha..mak kata pakaian masa kat dunia ni mahal2 belaka..
    aku pon nk kumpul duit..nak beli kain kapan harga rm 1k.. baru hip! haha

    BalasPadam
  3. aah la lutpi zara yang ko beli 2 untuk aku la kn?bg aku je la..ko mane pakai zara2 ni..

    BalasPadam
  4. owh..kaen kapan 1k?gler ah..sutera ke ape?

    BalasPadam
  5. aik? aku ade zara ek? Alhamdulillah, duet yang aku kumpol skit2 berjaye gak aku bli sluar tu. ish3

    BalasPadam
  6. menipu2..aah la ko kumpol sikit2..

    BalasPadam