Khamis, Julai 01, 2010

missing




aku rindu time skolah rendah. menggamit memori. oke aku time skolah rendah tak macam gamabar kat atas ni. aku budak baek. dikenali cekgu cekgu. tp kerane perangai aku yang nakal. tahap ape? tak sampai la tahap gaban ( gaban ialah sejenis superhero sespisis ngn ultraman ). macam keling lak aku ni sekejap cakap baek sekejap cakap nakal. haha.

oke aku di sekolah rendah. macam bese. aktif kokurikulum. macam macam aku masok. nasyid, choral speaking, bola baling, pengakap, taekwando dan sebagainye. aktif kan? aku kat skolah kelas nombor satu. 4 nilam, 5 tak ingat dan 6 mutiara. tapi aku tak pandai lah. biase biase saje. kadang ade la jugak dapat nombor satu time exam tapi itu hanye la nasib sahaje. belajar di skolah rendah memang bosan. sebab tu aku masok banyak program kokurikulum. lagi best.

time skolah rendah, mase darjah 4 dan 5 adalah tahon tahon yang paling angker bagi aku. aku selalu ponteng. memang selalu ponteng sekolah. tusyen takyah citer la. haha. sampaikan jadi kes. sebab ape aku ponteng? sebab aku bosan blaja. mengape pon aku tak tahu. nak kate blaja senang, agak senang la. cewah. selalu time ponteng aku pegi cc ( cyber cafe ) dan maen game. cs ( counter strike ) lah yang populer time tu. dota ( defence of the ancient ) takde lagi. aku rase lebeh senang maen game daripade pegi sekolah. haha. 

dan aku rase seronok berlari lari melarikan diri daripade orang yang mencari aku. dan aku penah lari dari rumah tapi tak sampai satu malam aku dah balik semula. sebab kesian tengok mak yang tunggu aku sepanjang malam. memang nakal kan? dan masok je darjah 6 aku dah berubah. tak penah ponteng skolah. dan aku dapat 5A time upsr dan dapat masok mrsm. mungkin time 2 aku dah berazam taknak buat mak menanges lagi. mak dah banyak kali nanges sebab aku. memalukan betol aku ni kan? haha. takpe skarang aku dah berubah demi mak, abah, ipah, ijah dan imran dan yang terbaru a.s.i. i love korang so much lah!

                                 ini mak dan aku time graduasi lepas spm

p/s taget degree aku adalah mendapat gpa 4.0 time first sem

Tiada ulasan:

Catat Ulasan