Selasa, Julai 06, 2010

oh well

aku selalu dengar ayat ni bile aku menonton satu sitkom yang dipromot oleh seseorang. dan aku rase aku patot menggunekannye dalam kehidupan seharian aku.    " oh well " bukan bermaksod oh perigi ataupon oh telaga. namun ia bermaksod seperti membiarkannye saje ( aku tak tau maksod betol betol dalam bahase malay ).

mengape?

salah seorang rakan baik aku yang aku anggap macam ayah ( mungkin kerane muke die tua. haha. ) selalu cakap yang aku ni terlampau baik. ini kerane aku selalu tak memikirkan pasal diri sendiri asalkan orang laen bahagia. contohnye aku sanggop korbankan duet, mase dan tenage asalkan orang laen bahagia. bukan terhadap sorang manusia je, tapi terhadap ramai manusia. betol ke kenyataan ni?

aku rase tak. aku selalu susahkan saudara LUTHFI. haha. sori la lutpi. aku promot name ko sikit.

tapi abah aku selalu cakap aku patot jadi veterinar. mungkin kerane sifat belas kasihan aku? mungkin. mungkin juge tidak.

aku tidak sanggop memarahi orang apetah lagi memukul. memang tidak reti. selalunye aku akan simpan sahaje. tapi bile seseorang itu dah melampaui batas, aku tak tau ape akan jadi. haha. so aku akan biar sahaje perkare tu sehinggalah die oke.

kesimpulannye, oh well. aku tidak suke banyak berfikir. lebih baek aku berfikir pasal hari esok dan luse ataupon taon depan. tomorrow never dies bak kate orang bota kiri. lebeh baek aku fikir pasal hal hal di micet contohnye seperti nak bawak motor bile dan bagaimane nak berlagak dengan ' junior junior ' nanti.


p/s entri agak mengarot. sori.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan