Khamis, Julai 15, 2010

back to school

aku kembali ke unikl micet. micet tu ape? cari sendiri kalau tak tahu. dah empat hari aku kat sini. seperti biase, pelajar pelajar 'baru' seperti aku kompulsari menghadiri aktiviti minggu silaturrahim atau lebih glamorous dipanggil MSR Julai 2010. seperti kebanyakan pelajar pelajar baru yang laen, aku amat tidak menyukai sesi orentasi semenjak dari alam persekolahan tadika lagi.

disebabkan wajib datang ke semua aktiviti yang di plan oleh fasilitator dan o.c ( aku tak tahu maksod o.c), aku dan ahli bilik datang la ke semua aktiviti yang di jalankan walaupon pernah sekali lambat dan dapat calit pangkat satu. dengan pengarah disiplin yang garang teramat dan mase yang tak pernah cukup, aku dah mule rase tensen.

tapi, bak kate pepatah, terdapat pelangi di sebalik awan yang mendung. ini translation dari bahase inggeris. dengan kepayahan nak menghadiri semua aktiviti tu, aku belajar supaye tak jadi malas, menepati waktu dan berbagai lagi sifat positif. oke macam poyo pule. walaupon aku ade kutok kutok o.c. hari kedua aku dah mule rase seronok. hari laen lagi lah. hari keempat dah takde dah fasilitator fasilitator ni. 

aku mengaku aku sedih.




lupe pule. aku sebilik dengan luthfi, ashaziq dan gay beliau hasri hensem.

oke sudah. tiade idea. nanti aku upload gambar baekkkk punyaaaa. doakan aku berjaya menghadapi kehidupan sebagai mahasiswa ni.


p/s ade jugak kat micet ni yang cakap muke aku macam justin biebir. oh tidak!

2 ulasan: