Sabtu, Disember 18, 2010

mimpi tak berapa nak indah



beberapa hari lepas aku dikejutkan dengan sebuah mimpi tak berapa nak indah yang melanda waktu tidurku.




dah lama dah tapi aku tak boleh nak lupakan pon.




aku rasa mimpi tu lah mimpi yang paling tak berapa nak indah berbanding mimpi mimpi aku yang sebelumnya seperti mimpi dikejar zomba, mimpi menang kereta ferrari enzo dalam peraduan minum power root, mimpi pergi bercuti ke barbados dan cuba, serta pelbagai lagi mimpi indah lain.










dalam mimpi tak berapa nak indah tersebut, aku dimarahi oleh pak ngah aku disebabkan aku telah membawa dan mengotorkan harley davidson beliau semasa kenduri khatan anaknya.




sungguh ngeri.




sekian.

inilah harley davidson pak ngah aku.


p/s sekarang ni memang musim korea ek?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan