Sabtu, Disember 18, 2010

aku tak suka, ada masalah?

aku tak suka peperiksaan. tidak kiralah bertulis ke, berlisan ke, berdengar ke, bernari ke, ape ape lah.




sebab aku tidak suka mengulangkaji ape ape yang berkaitan dengan peperiksaan walaupun aku suka belajar benda baru.




peperiksaan mengarut!




peperiksaan bullsit!






ada masalah?




lagi satu.




aku rasa aku nak buat laporan kepada jabatan alam sekitar, mardi, mpoa, dan lain lain agensi berkaitan. sebab peperiksaanlah banyak pokok ditebang untuk dibuat kertas. setahun berapa banyak dah pokok kena tebang sebab nak dijadikan kertas peperiksaan. alih alih ke tong sampah juga kertas itu.




sekian.



p/s entri tidak ada kaitan dengan result peperiksaan aku. aku dapat gpa 3 dan ke atas. Alhamdulillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan