Sabtu, Mei 21, 2011

mengumpat pasal diri sendiri

baru sedar rutin harian aku setiap hari di rumah semasa cuti adalah seperti berikut:

tidur.

makan.

mandi.

berak.

tengok buletin utama.

melawat laman sosial yang pelbagai.

berbual di laman sosial yang pelbagai.

tidur.

bermain permainan komputer yang dah empat kali aku khatam.

tidur lagi.

solat itu sudah semestinya.

dan beberapa perkara kecil yang lain.


oh. bagi lah aku aktiviti yang mencabar sikit. ni asyik makan, tidur, berak, mandi, melawat dan berbual di laman sosial yang pelbagai? tidak mencabar minda langsung.

oke aku sebenarnya mengadu pasal siapa sebenarnya ni? diri aku sendiri mungkin. orang pemalas macam ni lah. dah malas nak berjalan, di bagitahu satu dunia sudah bosan duduk dekat rumah.

aku sebenarnya suka sangat berjalan tapi fulus tiada. guane?


sekian.


p/s baru harini nak post new entry? jadah?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan