Khamis, November 25, 2010

cilakak



aku keluar bilik pagi pagi pukul tiga lebih sebab nak menyaksikan perlawanan liga juara juara eropah.




suasana rumah gelap.




semua penghuni rumah sudah tidur meninggalkan aku keseorangan yang masih tidak dibuai mimpi indah melancong ke barbados dan cuba.




keluar sahaja dari bilik sudah terbau bau bauan yang menusuk kalbu.




tidak wangi.




busuk ya amat.




kucing berak dalam rumah lagi. atas lantai pulak tu.




"demmm. tengok yu-tiub je lah esok.", getus hatiku.




aku masuk kembali ke dalam bilik dan terus melayari mimpi indah melancong ke barbados dan cuba.




sekian.




beginilah pemandangan dalam mimpi aku.


p/s nak pergi sanwei lagun dan pot dikson.

2 ulasan:

  1. ceh, padahal takot bende len lak punce bau busuk tuh!! hahaha

    BalasPadam
  2. aah..aku ingatkan ko yang datang kentot dalam umah aku..nasib baik bukan..fuhhh

    BalasPadam