Khamis, Jun 17, 2010

kembali.....





jangan salah paham..ini bukan tentang lagu dari artis butterfingers..

aku kembali dalam bidang penulisan belog ini setelah lame menyepi..kahkah..padahal malas n tiade mase..biaselah pelajar seperti aku ni memang bizi..bizi study di depan laptop dan online selame yang boleh..ini cerite benar..bagi aku lah..

baru lepas abis foundation beberape minggu lepas..aku akan menjejakkan kaki di universitas kuala lumpur bandaraya vendor metropolitan alor gajah sebagai mahasiswa dalam peringkat degree bulan 7 ni..x sabar..sudah bosan dudok terperap di rumah sambil bermain dengan kucing-kucing kesayangan yang naughty..(kucing aku ade 10 ekor tapi disebabkan yang jantan-jantan ensem, mereka lari dari rumah dan mencari awek baru di luar,jumlah kucing berkurangan kepade 7 ekor)

ok sudahlah..aku mau mandi dan pergi bank withdraw duet yang berjuta-juta dalam bank BSN tuh..aku nak beli lamborghini murcielago 2 bijik..





oklah aku menipu..aku tiade duet berjuta-juta lemon..aku nak pegi keluar duet sebab nak pegi KEY ELL besok..mak abah aku tidak tahu pon akan rancangan aku ni kerane mereka outstation sampai ahad ni tapi redah aje lah..harap-harap mereka tidak kesah..doakan aku selamat..


p/s  sudah lame tidak menaip so agak kekok seperti budak tabika kemas..sori..

2 ulasan:

  1. aku tak tahu ko ada blog
    taniah
    nampak mcm baru yer?
    haha

    BalasPadam
  2. oh da lame dah ade tapi skarang ni baru aktif. haha

    BalasPadam