Selasa, Oktober 12, 2010

sometimes



( tajuk entri berbahasa asing kerana ingin menampakkan yang aku bukan tidak reti ber'speaking'. )


kadang kadang.




kadang kadang aku rasa serba salah juga. takut. nebes. cuak. lemah semangat. gabra dan pelbagai lagi perkataan yang seangkatan dengannya.




bukan apa. ini disebabkan tabiat aku yang suka meniru gaya valentino rossi yang sedang menunggang motosikal yamaha yzr m-1 berkapasiti 800cc.




bahkan di jalan raya yang sempit dan lama pun aku membawa laju laju motosikal kesayangan aku berjenama yamaha juga.




kadang kadang aku terfikir.




kalau eksiden macam mana?mak aku dah nasihat dan bising bising. aduh.




lepas ini aku mahu insaf. ini semua gara gara hampir hampir eksiden. tapi semuanya disebabkan kesalahan pemandu lain.




sampai bilalah aku nak bawak motosikal aku ni. aku dah bosan menjadi rider. kahkahkah.




kadang kadang aku terfikir.




kalau ada kereta lagi sedap mata memandang. kereta lebih praktikal bagi aku. ada bumbung dan penghawa dingin walaupun lebih mahal penggunaan minyaknya.




tunggu aku kerja dahulu lah gamaknya.




sekian.


p/s pening sangat.

2 ulasan:

  1. Entry ni worth reading:

    http://fdausamad.blogspot.com/2010/10/maher-zain-ni-sunni-ke-syiah.html

    http://fdausamad.blogspot.com/2010/10/metafora-sarcacsm-sound-derek-dan.html

    Serious!

    BalasPadam
  2. salam kunjungan dari kazen...jom join UniKL Bloggers di facebook...submit ur url n ur blog will automatic publish there as u post new entry....free of charge..!!
    visit now

    http://www.facebook.com/pages/UniKL-Bloggers/165952636749982

    BalasPadam